what toppings do you like the most?...i like mozzarella cheese!

@jvc716 (69)
Philippines
June 3, 2007 9:16am CST
i like mozzarella cheese! and a lot of hot sauce and i also love thin crust,..but we're talking about toppings...hehe,,my favorite is mushroom and tomatoes!...what's your favorite topping?...
1 person likes this
7 responses
• Philippines
3 Jun 07
me to i like mozzarella cheese i like it when theres bellpeper or garlic . . prefereably garlic im a really big fan of garlic . . soemtime si order the mozzarella and garlic pizza . . the cheeze is enough for me . . somehow i wish theycould have added a bit more mushroom :)
@jvc716 (69)
• Philippines
3 Jun 07
oh yeah i forgot the garlics, i like them too
• Philippines
3 Jun 07
hahaha . . see . . i thought i could find some gralic fans around here too :)
@jvc716 (69)
• Philippines
3 Jun 07
i love the garlic, but the problem is the scent after you ate it..hahaha
@klystron635 (1520)
• Philippines
3 Jun 07
I love Hawaiian pizza. I love the pineapple and the ham on the cheese and on the crust. I also love the salami pizza. Uggh! I wish I could another pizza right now. Even just a slice.
@jvc716 (69)
• Philippines
3 Jun 07
i see your a pizza lover?
1 person likes this
• Philippines
4 Jun 07
Yup! I love pizza. I mean who doesn't?
@wachit14 (3601)
• United States
3 Jun 07
I really love pizza with extra cheese. I especially like it with a mixture of mozzarella and provolone. I also like fresh vegetables like mushrooms and tomatoes topped with fresh basil.
• Philippines
3 Jun 07
its my favourite food of all :P
• Philippines
3 Jun 07
i love mozzarelle cheese too, i like bell peppers and olives a lot!
• Philippines
3 Jun 07
haha how about the garlic?
@lynboobsy11 (11347)
• Philippines
3 Jun 07
I love olives, mushroom,bellpepers and lots of onions.uhmmm yummy feels like I want to eat hehehe.
@jvc716 (69)
• Philippines
3 Jun 07
i see you love pizza! i love pizza so much
9 Jun 07
My favourite toppings are pepperoni, green pepper, and onions. But I am good with almost anything except zuchinni, tomatoes, olives, anchovies, or anything not common. I can't stand hot sauce cas I cant take it...haha!
• United States
3 Jun 07
Well I loooove me lots of cheese as well! haha. I like a little lite on the sauce and a good medium to thin size crust works for me! As far as toppings go..my absolute favorite is pepperoni, mushrooms and olives but sometimes i get in the mood for pork and mushrooms, ham and pineapple or a good ol' supreme pizza! Mmmmm!!! im hungry now! lol.