Have you ever had an online crush ??

India
November 8, 2006 6:03am CST
Cmon .. its not an impossibility
8 people like this
109 responses
@amsharma (1863)
• United States
8 Nov 06
Yes I have, and then we met in person and got married. We have been married for over 4 years. Of course its a possibility:)
2 people like this
• India
8 Nov 06
oh wow .. thats a very interesting story .. so where did u two love birds meet ?? .. yahoo .. MSN ??
3 people like this
@amsharma (1863)
• United States
9 Nov 06
Its actually a funny story. I was really interested in Indian culture and people at the time, and I knew that it was really uncommon for an indian man to marry a white girl. So, as a joke I put a profile on some indian matrimonial site to see if anyone would actually reply, and quite a few did. I wasnt interested in any of them except one, which is now my husband. lol
2 people like this
• India
9 Nov 06
wow .. so ur an english girl with an indian man .. really interesting :-).. druscilla .. i hope ur reading this .. should i tell abt ur stories with dating sites ?? hahahaaaa .. omg my stomach hurts
3 people like this
@tvnaresh (1583)
• India
8 Nov 06
i dont have any
2 people like this
• China
19 Dec 06
i dont know what the question is it is cmon means
@eseomame (1146)
• United States
19 Jan 07
whattobegood00, it simply means if you have ever had anybody online whom you had or have a crush on.
• United States
9 Nov 06
Yep! I married my online crush!
2 people like this
@amsharma (1863)
• United States
9 Nov 06
Awww thats cool:) See? We are proof that some online relationships DO work. lol
1 person likes this
@taby00 (829)
• Pakistan
8 Nov 06
yeah sometimes
2 people like this
@jhannon (1410)
• United States
8 Nov 06
no just a friendship..
2 people like this
@trish32 (1471)
• United States
9 Nov 06
No, I never have and don't think I could. I'm the kind of person who has to see someone's eyes to develop feelings for them.
@tjmoola (1862)
• United States
9 Nov 06
No, not me.
1 person likes this
@mansha (6301)
• India
18 Nov 06
my picture - I look like this !!!!!!interested?
your jokes are too good I am becoming a fan----Is It Crush?he he
• India
18 Nov 06
hahaaaaa .... naaaaa im sure its not a crush .. once u get to know me there wont be any chance of crush .. i can be very bugging and annoying :-) .. i never let anyone rest in peace haha .. bye tc
• India
19 Nov 06
haha .. i seriously hope mylot doesnt kick us both out .. anyways im proud of u honey :-) haha .. will tell u abt the doc details in the main page :D
@yogitha (1893)
• India
18 Nov 06
no
• India
18 Nov 06
well how many years has it been since u started chatting ? .. how old r u ?
@pinklilly (3446)
• Australia
17 Nov 06
No I've never spoken to someone long enough to get to know them that well to even have one... What about you?
• India
17 Nov 06
oh well iv had plenty of crushes .. both online and offline haha.. just crush .. nothing serious .. and ya it was like ages back
@achilles7 (1277)
• India
16 Nov 06
No I haven't andI hope I may not.
• India
18 Nov 06
why such hopes ?
@dixielol (1581)
• United States
16 Nov 06
I am suprised at how many people have meet there spouse online. I have made alot of friends online. I dont think I've ever really had a crush on anyone online though. I admitt it definalty is possable. I know alot of people who have. Then again, I haven't been to any of the dateing sites.
@dixielol (1581)
• United States
16 Nov 06
Forgot to say there are alot of hot people on mylot. But I would guess that at least half of them are not there real pic. What do you think? Are alot of them not there real pics?
• Philippines
25 Feb 07
Yes, a lot of times. I easily get attracted to those who are very talkative and knows how to handle themselves well and witty in a way.
@kritipen (4085)
• United States
31 Jan 07
Though it is not impossible i am never into it.
@pagli84 (1850)
• Netherlands
19 Jan 07
haha yah i had one a few years back on this guy i'd been talking to for a while. i dont know why, but i just really really liked him a lot at the time. i know now that it was stupid because i was just a naive teenager. he actually turned out to be gay haha. oh, i do pick the good ones, dont i?
• India
19 Jan 07
Yes I did have...actually many but this one is really interesting and I enjoyed it a lot. The gal is Rhea damodaran from Bangalore and we really had a nice 7 hours n did everything with each other as possible...
@doncris (637)
• Romania
19 Jan 07
No, sorry, it has never happened to me...Or, if it did, I didn't really notice it:))...It could have been the blink of an image or something..but I can't say for sure. Anyway, these things are proven to happen all around the web.
• India
19 Jan 07
yes it is and yes my ans u can say is kindof yes
@00fear (3203)
• United States
19 Dec 06
i think i have too. um sometimes, i guess you can say that. i know its weird but heck.
• India
19 Dec 06
no i havn't.