What's the use of crotchless panties?

crotchless panties - best gift for valentine's day.
@modstar (9610)
Philippines
January 28, 2009 7:49pm CST
The same purpose with the briefs' "pocket" which is ventilation? Any other uses of this wonderful invention?
3 people like this
11 responses
@Theresaaiza (10487)
• Australia
29 Jan 09
I dunno...maybe because it's better than granny panties! lol
1 person likes this
@modstar (9610)
• Philippines
29 Jan 09
Well, we got another good reason haha! But i don't think some ladies will agree. They'd rather have it covered.
1 person likes this
@Theresaaiza (10487)
• Australia
4 Feb 09
I'm wondering how they're gonna use it during menstruation. Lol
@SomeCowgirl (32266)
• United States
29 Jan 09
Other then for those hot and steamy date nights? I don't think so.
1 person likes this
@modstar (9610)
• Philippines
29 Jan 09
So you'd wear a pair given the chance huh?
1 person likes this
@pinks17 (2192)
• Philippines
29 Jan 09
all i know is that it's sexy...for tempting your partner.lol
1 person likes this
@modstar (9610)
• Philippines
29 Jan 09
Well i guess that's the main reason behind that weird invention hehe..
1 person likes this
@britt_200 (1227)
• United States
29 Jan 09
lol its pretty obvious!! easy access!!!
@modstar (9610)
• Philippines
29 Jan 09
Easy access to pee too! lol!
@britt_200 (1227)
• United States
29 Jan 09
idk if i would use it for that personally lol but idk
@modstar (9610)
• Philippines
29 Jan 09
I guess you've found your match haha!
@Calais (10900)
• Australia
29 Jan 09
Easy Access.....LOL !!!!
@modstar (9610)
• Philippines
29 Jan 09
Short but precise! haha
@Calais (10900)
• Australia
29 Jan 09
LOL!!! Yeah well no point in pu5sy footing around the subject...
• United States
29 Jan 09
so ya can at least say ya wasn't nekked! you had yer panties on! ya know, in case your mom asks!
• United States
30 Jan 09
ya better Raz!! lying is bad! while yer at the kink store.. pick up some of them eatable panties! I did! they are just like fruit roll-ups... heck, I ate five pairs on the way home! *burp* the cherry ones are the best.. the chocolate ones.. ain't so great *making yucky face* *slaps Raz on the butt* now scoot!!! go getcha some!!!
@ronaldinu (12440)
• Malta
29 Jan 09
I guess it saves women time from undressing:) And for men it is beneficial too... they would have easier access to reach the hidden treasure.
@modstar (9610)
• Philippines
29 Jan 09
Saves time on men on undressing women hehe..
• Philippines
29 Jan 09
Maybe that panties use for cam show or in any photography session.
@modstar (9610)
• Philippines
29 Jan 09
I'm not particular with cam shows. Can you tell me more about it?
@dwickham (107)
• Australia
29 Jan 09
lol. Well I don't think they have a "use". They are just for show...and they sure do show all. :P
@modstar (9610)
• Philippines
29 Jan 09
All indeed! lol!
@carinio98 (2935)
• Philippines
30 Jan 09
i dont know about that man... hope it will be a very good invention though
• India
29 Jan 09
Same as keeping windows for your home. collecting throwing even getting air also.