have you guys tried filipino food its really good?

United States
September 21, 2010 5:04pm CST
when i eat halo halo its so good specially in the summer and chicken adobo wow i think everyone should try it cuz its that good you know?
6 responses
@puccagirl (7316)
• Israel
21 Sep 10
Nope, I have never tried it. But I would love to!
• United States
21 Sep 10
yeah you should try it you should go pinoy pinay restaurant they should have it there and all kinds of fillipino foods?
• Philippines
22 Sep 10
yeah. and try chicken adobo for lunch or turon for afternoon meals. it's really good.
@o0jopak0o (6408)
• Philippines
22 Sep 10
when my foreign friends or relatives visits me, i usually let them try balut or halo halo first. one of them really like the burger from jolibee because he says its sweet unlike their burgers back home.
• United States
22 Sep 10
yup i know about jollibe its good burger but what do u think about balut did you like the chicken inside..lol
@jpso138 (7844)
• Philippines
21 Sep 10
Being a Filipino, I am proud of our dishes. They certainly taste great. Its really tasty so and so that you can see a lot of restaurant in different places of our country. Though we also have so many influence from different people which created for us a lot of dishes. Still, the Filipino food is something that we can be proud of.
• United States
22 Sep 10
yeah i know you should go there more and live there?
@greenline (14865)
• Canada
21 Sep 10
I have been to Manila once. I stayed at a very nice hotel in metro Manila. The restaurant in the hotel was very good, and I had very delicious Filipino food there. I don't remember the Filipino names of those dishes. I also had lunches and dinners at the restaurants in the downtown core.
• United States
22 Sep 10
Did you go to buracay its a famous tourist spot in the Philippines..?
@anthonydt (146)
• United States
21 Sep 10
I am not Filipino but I have tried the food. I really like lumpia.
• United States
21 Sep 10
yeah should try other fillipino food also like halo halo kari kari..?
@Miner49r (569)
• United States
21 Sep 10
You betcha'... I love chicken adobo... thumbs up on that one!