do you texting in the class?

Pakistan
December 18, 2010 12:47pm CST
i some times do texts in class and punished by the teacher. did you punished? do you texts in the class? who is the the person whom you texts via lecture thats is so important more then lecture. my teacher says?
1 person likes this
13 responses
• India
18 Dec 10
i would all the time being seated in first bench and teachers like me a lot so they wont punish me. i would be text my friends, cousins. if the class is interesting i would pay attention
• Pakistan
18 Dec 10
hmmm. your classs invoirment is freely.
• India
19 Dec 10
no its very strict. my teachers like me and i study well so they won't do anything to me.
• Pakistan
28 Jan 11
hmmmm. with strict envoirment you are good student. i think it all depends upoun the teacher,s nature.
• India
18 Dec 10
i would all the time being seated in first bench and teachers like me a lot so they wont punish me. i would be text my friends, cousins. if the class is interesting i would pay attenction
• Pakistan
18 Dec 10
hmmmm. so you do texting in the classs.and teacher dont say anything toyou as you are gud student how is it possibel? i think it will be bad impression on the class for other students. i texts in the class but when i am on the last benches.
• India
19 Dec 10
its not bad impression and in my class every one likes me and our teachers are very friendly:)
• Pakistan
28 Jan 11
hi, thats nice to be likely and friendly with all the students and the teachers, thats like a good student. ....
@anitoton (390)
• Kolkata, India
23 Dec 10
i always sit just before the last bench it is the most safe place.not last but not also the scary first bench..and if the class is boring wstart textig friends in class and outside the class.and sometimes i find that the friends in other section are also replying while there is going on..it makes a dull class to an interesting one.
• Pakistan
28 Jan 11
hmmmmmmmm. then you must be alert in class. if you cought while doing so what will you do? hahahahahahahha be alert and keep smiling.
@Sanitary (3969)
• Singapore
20 Dec 10
During my school days, mobile phones are not out in the market yet, and so i don't have the chance to text while in class. Mobile phones only popularized in late 1998 to early 1999, and that's the time i already school. When i was in college, that was the time i had my mobile phone and i would be texting or even calling in the midst of class.
• Pakistan
28 Jan 11
hmmmmm. you are our senior. we are enjoying at the present time. thnx for comenting.
1 person likes this
@lady1993 (17751)
• Philippines
20 Dec 10
I rarely text in class- only when the text is urgent or something... I've never been caught though, fortunately. When my parents text, whenever or wherever i am, I really text back..
• Pakistan
28 Jan 11
hmmmmm. thats gud habit . thnx for comenting.
• Philippines
19 Dec 10
yes its my habit to text in class thats why i was once reprimanded for not paying attention during an english class bcuz i was busy texting. but i do switch it to silent mode i dont want to disturb the whole class.
• Pakistan
28 Jan 11
hmmmmm. i ever keep my cell on vibration mode in class. and keep enjoying via texting. if class is going so bored or something important.
@meuji100 (198)
• Philippines
19 Dec 10
I do not text in class. Our teacher confiscates cellphones when he or she sees it. My classmates text in class secretly. Luckily, they do not get caught.
• Pakistan
28 Jan 11
hmmmmmmmm. thats good. it means if some one cought then he will be punished.
• United States
19 Dec 10
No way! Then again, I don't text at all. I don't want to text. I choose not to. I can't afford it.
• Pakistan
28 Jan 11
hmmmmm. if something is important or you have emergency . or some one is texting you then you will reply him or not? either you will not see on cell phone.
• Philippines
19 Dec 10
Oh, I also did that but I've never been punished. I texted my boyfriend every class but my teacher dont mind as long as I dont interupt my classmates. If texting is prohibited in your class, you better stop doing that I suggest.
• Pakistan
28 Jan 11
hmmmmmm. thats gud . you do texts but don,t disturbe your class mates. i texts when something is important other wise i dont do that.
@asliah (11149)
• Philippines
19 Dec 10
hi, yes i do, especially when i have a text mates and load, but if i dont have load even i have text mates, i dont do texting. and if i like the subject and i am interested to the topic, i stop texting and i listen to my teacher's discussion.
• Pakistan
28 Jan 11
hmmmmm. if you are being cought doing texts what will your teacher do? you will be punished or not?
@fpsninja (874)
18 Dec 10
I have never once send a tet message, or anything like that in class, i mean, if it is really that important, you can always ask to leave the class and make a phone call, and if it isnt that important, then it cna just wait. i think its a bit rude to start texting people when you are supposed to be listening to sumone
• Pakistan
18 Dec 10
hmmmm. you are punctual in the class. thats gud.is not it allowed in your institute?
@velvet53 (16605)
• Palisade, Colorado
18 Dec 10
No way. I don't even think a phone should be allowed in a classroom.
• Pakistan
18 Dec 10
hmmmm. you are right in my uni cell phones are allowed but on silent mode. then what you think what they do if somthing is important or emergency?
@maezee (32283)
• United States
18 Dec 10
In high school, I would try to just text during passing time rather than in class - our teachers would TAKE our phones for the entire day if we were caught texting! Maybe even longer. It was so irritating. In college, they really don't care. I like that attitude. I don't like being micromanaged. You can text and pay attention at the same time, it's not fair! lol.
• Pakistan
18 Dec 10
hahahahahahha.i am in the universty and our teacher don,t allowtexting in the class . we can text or call but out side the class room if some one caught he will be punished.:P