What kind of Laptop do you have?

@danny1971 (1728)
Church Hill, Tennessee
March 12, 2016 10:40am CST
What kind of laptop do you have? I have a Toshiba Satellite laptop computer. I got it for Christmas about 6 years ago from my parents. It has been a good laptop, the only thing that is wrong with it, is that it needs a new battery for it. LOL I'd like to get a new battery for it here pretty soon, so that I can take it anywhere in the house. And even outside. :) So, what kind of laptop do you have in your possession?
8 people like this
11 responses
@dodo19 (31996)
• Beaconsfield, Quebec
12 Mar 16
My husband had an iMac. I have a MacBook Pro. We also have an iPad. We like our devices.
3 people like this
@danny1971 (1728)
• Church Hill, Tennessee
12 Mar 16
I've got two Android tablets and I love them. I also have an Android phone too. LOL I'm liking Android. But, I've tried the IOS before, but, didn't much care about it though. LOL Thanks for responding!!!
3 people like this
@JohnRoberts (52317)
• Los Angeles, California
12 Mar 16
Don't have a laptop. I use a Mac desktop. I keep thinking about getting a laptop and have shopped but keep procrastinating. It's like if the desktop serves me well, why get a laptop?
3 people like this
@danny1971 (1728)
• Church Hill, Tennessee
12 Mar 16
I reckon so buddy. If you prefer the desktop and it does you well, than, that's great there. :D
1 person likes this
• United States
12 Mar 16
I have a MacBook Pro for 3 years now I believe.
2 people like this
@danny1971 (1728)
• Church Hill, Tennessee
12 Mar 16
I've heard of MacBook, but, never had owned one before. That's IOS isn't it @infatuatedbby?
1 person likes this
• United States
12 Mar 16
@danny1971 yes correct runs with iOS
1 person likes this
@danny1971 (1728)
• Church Hill, Tennessee
12 Mar 16
@infatuatedbby I thought that it was. Just wasn't sure though. I knew that it wasn't Android OS though. LOL
1 person likes this
@rina110383 (24145)
12 Mar 16
I'm currently using an Acer laptop for 2 years now. I also have another laptop carrying the same brand that serves as my backup in case this lappy gets broken. The old one has been helping me for 8 years now and it's still in a good condition.
2 people like this
@danny1971 (1728)
• Church Hill, Tennessee
12 Mar 16
I had an Acer laptop, and didn't work too good with me. IDK what happened, and than the screen went blue. I put in a new hard drive for it, and it still showed that blue screen. So, I junked it, and got this Toshiba Laptop. It's done me great ever since. :) It's great that you have 2 laptops to fall back on. I need to get me another one there someday. So, in case this one messes up, I can use the other one. Thanks for responding @rina110383
1 person likes this
@rina110383 (24145)
12 Mar 16
@danny1971 I need to have two because I work from home and do online jobs. Best to have a backup for me.
1 person likes this
@danny1971 (1728)
• Church Hill, Tennessee
12 Mar 16
@rina110383 yes, Definitely in that case. :)
1 person likes this
@skysnap (17822)
12 Mar 16
I have IBM Lenovo Z50. It is a good laptop. And the screen size is 15''. I think it is definitely one of the good laptops in the market.
2 people like this
@danny1971 (1728)
• Church Hill, Tennessee
12 Mar 16
them IBM laptop computers I've heard were really good. I'm thinking about getting one if this one goes out. :)
@skysnap (17822)
13 Mar 16
@danny1971 Compared to Dell one they have not showed me issues in first year. Mine is now 1 year 1 month old. I pray to galactus, this should go another year too.
@DWDavis (10774)
• Pikeville, North Carolina
12 Mar 16
I have a Lenovo Thinkpad that's pushing 4 years old that does service as my home computer, and an 11" Lenovo Yoga that is pushing 3 years old that I use when I'm on the road.
2 people like this
@danny1971 (1728)
• Church Hill, Tennessee
12 Mar 16
I think my screen is a 16.5 in. which, I forgot that I've got another laptop that is really old. It's a dell laptop. And I need to get a new hard drive for it though. Found it at this yard sale and they wanted to sell it for $5. Wasn't bad, so, I took it and thought that I'd get it fixed one day. LOL
@teamfreak16 (40518)
• Colorado Springs, Colorado
12 Mar 16
I have an HP but it needs work.
2 people like this
@danny1971 (1728)
• Church Hill, Tennessee
12 Mar 16
same with mine. It needs a new battery in it. I found at Battery + that you can get one for fairly cheap. I've looked online also, and they're kinda high in the price. So, I may be shopping at Battery +. LOL
@FourWalls (12939)
• United States
12 Mar 16
A MacBook Air and an iPad. I also have a Toshiba Satellite at home, but Microsoft keeps trying to shove Windows 10 down my throat on it.
2 people like this
@danny1971 (1728)
• Church Hill, Tennessee
12 Mar 16
Yeah, same here @FourWalls. I hate Win10. I tried it once, and did not like it one dang bit. LOL It seems to me that it is so slow. Cool that you have a Toshiba Satellite at your home. They are great computers IMO. Thanks for responding!
2 people like this
@Corbin5 (100160)
• United States
12 Mar 16
I have a Toshiba laptop now that is rather new. I had an HP laptop that I liked a bit better, but the Toshiba will do for now.
1 person likes this
@danny1971 (1728)
• Church Hill, Tennessee
12 Mar 16
how do you like the Toshiba laptop @Corbin5? I love mine as it does me great.
@marlina (71303)
• Canada
12 Mar 16
I do not have a laptop and do not wish for one.
1 person likes this
@TheHorse (62296)
• Pleasant Hill, California
14 Mar 16
I use only my desktop computer for actual computing.