which csi do you like?

csi new york - best tv serial ever
@Smolaru (843)
Romania
December 26, 2006 1:36am CST
i love CSI:New York it's the best ever. u?
4 responses
• Thailand
28 Dec 06
I've watched only Las Vegas and Miami though.. I have to say I liked Las Vegas more... but Miami ain't bad either.. they're all good.. gives quite realistic feelings
1 person likes this
@Smolaru (843)
• Romania
28 Dec 06
Miami it seemed kinda fake i don't know why . I liked Las vegas more cause they had real cool cases and lots of clues at the crime site
• United States
28 Dec 06
I like the original , and I dont mind Miami.. except.. Horatio.. is soooo corny.. he is such a bad actor.. and I know New York has Gary Senese ( sp ) who is a big actor.. but for some reason the cases dont really grab my attention like the others do...
@Smolaru (843)
• Romania
28 Dec 06
Yeah some cases aren't so cool and in CSI: Miami are only easy cases because they solve them way to fast. I hope you'll enjoy CSI from now on like before
26 Dec 06
i like the standard CSI, ie CSI:Crime Scene Investigation, i dunno why i just prefer em :D
1 person likes this
@Smolaru (843)
• Romania
27 Dec 06
yeah that was a good season
@coldchill (107)
• United States
26 Dec 06
Out of all of them, the New York series is definitely my favorite. I try to watch it every week that my schedule allows, but I'll probably start buying the seasons on DVD so I can watch the episodes that I missed. I also liked the Miami series, I've lost interest so I don't care so much if I miss an episode.
1 person likes this
@Smolaru (843)
• Romania
26 Dec 06
i have all the episodes on dvd already so i didn't missed any:d. The miami series was nice but i likes NY more even Las Vegas which was very cool serie and the cases were more difficult