What did you Cook today

Pakistan
February 18, 2007 2:42am CST
lol i dunoo the spelling of omlet :P i guess but anh ways we shake egg ,put it in pan with oil and make omlet :P today i have tried a Cheesee Omlet and it was fun.Waht dod you Cook Today
5 people like this
12 responses
• United States
22 Feb 07
well,I made chicken and dumplings for dinner tonight. Do you like to cook? That is my fav. passing is making large meal for alot of people.
1 person likes this
• Pakistan
25 Feb 07
nicee :0
@JuliaPan (564)
• Canada
2 Apr 07
I haven't cooked today, but my husband has. He fried some carps, he bought them alive, scaled them and fried. M-m, that was tasty! It's good when the partner likes to cook from time to time, isn't it?
• Pakistan
3 Apr 07
awwwwww that is so romentic i must say he loves you ALOT .. ooh yes it will be so much fun and seriously you are lucky because most of the guys dont cook :) best of luck for the future dudee
• United States
26 Mar 07
Today was a grilled cheese sandwich and later we just nibbled on garlic and cheese biscuits!
• Pakistan
3 Apr 07
hmm coool never had cheese biscuits :) it will be nice i guess
@Foxxee (3654)
• United States
26 Mar 07
I cooked some cordon blu chicken stuffed with some cheese sauce for me and my kids and it was really good! Might have it again tomorrow. :)
• Pakistan
3 Apr 07
hey heard first time about blu chicken :P keke any ways i hope it will be nice .. send some through e-mail :) i will check it lol
@sechsey (1836)
• Canada
25 Mar 07
I didnt cook anything today. Im the only one at home so felt like cooking was a little bit too much . I called take out instead. Had bbq and pizza today.:P
• Pakistan
3 Apr 07
hmm its nice but ever made some thing for your self ?
@Bunny2 (2102)
• Australia
25 Mar 07
Lasagna - Everybody loves my Lasagna. I make it very simply with napoli sauce, cheese and parboiled lasagna sheets.
I made homemade lasagna because it's something my boys all love:) We make our own bottled sauce, and my version is basically vegetarian as I make it with a plain napoli sauce (with garlic), parmesan and cheddar cheese (hubby won't eat cooked Mozarella) and lasagna sheets which I partially precook. Yum!
• Pakistan
27 Mar 07
oooh thats sooo nice i love lasagna hmmm yummmy :) cool lucky dude :) *your hubby
@webeishere (36377)
• United States
28 Feb 07
This is a week after your post but today (Tuesday Evening) I actually ate dinner at my wifes Middle Eastern restaraunt. I had fried rabbit Tabuli salad and Mango pudding. Yummm. I got soooo stuffed too. Happy postings & thanks for this topic.
• Pakistan
4 Mar 07
oooh intresting food :P
19 Feb 07
i cooked chicken noodle soup from packet, was to lazy to do any cooking today only took 5 min it was quick and easy and was yummie
• Pakistan
19 Feb 07
Aww very nice, but it was not hard to make it i guess then :) haha hmmm but not bad good effort atleats you have made something :) chill out do update us dude
@amoreco (180)
• United States
18 Feb 07
Pancakes!
• Pakistan
19 Feb 07
really ??? very nice how where they ?
@gigisexy (220)
• Philippines
18 Feb 07
I cooked fried fish and the famous chopsuey(chinese way of cooking veggies)for lunch today..I've been eating meat for the last 4 days so i gave myself a breakkkkk!!!
• Pakistan
18 Feb 07
hmm thats cool, hey how is it ?
@bowtieguy (5931)
• United States
16 Jul 07
Fettachini alfreado and grilled chicken for dinner.
@fariawala (119)
• Pakistan
19 Feb 07
i cooked haleem :Ptoday hehe