have u tried solving SUDOKU?

friends - friends
India
November 22, 2006 1:16am CST
Do you like sudoku? how much time do u require to solve medium sudoku?
2 people like this
13 responses
@parimi (948)
• India
30 Nov 06
yes i like it very much
• India
1 Dec 06
ok. thanks for posting here
• India
11 Dec 06
its cool isnt it?
@Idlewild (6094)
• United States
30 Nov 06
Have tried it a few times, but don't really like it. I prefer word puzzles to number puzzles.
1 person likes this
• India
1 Dec 06
ok. i like more of number puzzles. thanks for posting here
@alinageo (309)
• Romania
30 Nov 06
many times. What do you think?
1 person likes this
• India
1 Dec 06
i just love solving it. whenever i get free time i solve it.
@Al3xius (1778)
• Romania
22 Nov 06
I don`t know how to play sudoku.
1 person likes this
• Singapore
12 Dec 06
No.Will try it sometime.
• India
12 Dec 06
ok. try its. its good one.
• United States
12 Dec 06
i love sudoku i have it for my gameboy advanced. ;) it works out your brain
• India
12 Dec 06
yeah trye. keep posting.
@edelweiss (1929)
• India
11 Dec 06
Yea, I like sudoku. Solve a puzzle everyday. It takes me about 3-5 minutes for a medium puzzle.
• India
12 Dec 06
oh thats great to hear.
@prey15 (221)
• India
11 Dec 06
I love sudoku its a wonderful game that has a simple concept to it but yet test your analytical and your reasoning abilities I take around 6mins to solve a medium puzzle and 25mins max for a hard problem
• India
12 Dec 06
yeah true.
@ankagar (1036)
• India
6 Dec 06
yes i have tried playing sudoku, but it is time taking and therefore i have to stop doing it
• India
7 Dec 06
oh ok. thats nice having tried them. keep posting.
• United States
2 Dec 06
I like it because it keeps me busy. Sometimes I hate it when I can't find a number. It's like I've been going in circles, but then I make progress, Yay for me! The fastest one I've done is 3 minutes, I think it was medium.
• India
4 Dec 06
oh thats cool.. congrats..
@harish4u (1393)
• India
2 Dec 06
i hate this game a lot sooo i dont play it is damn boringgg
• India
4 Dec 06
oh.. its not that boring.. just u need is to take some interest
• United States
1 Dec 06
Yea, Its a nice way of testing your brain, and doing some good problem solving. Takes awhile sometimes though to figure those things out.
• India
4 Dec 06
yeah thats right. thx for reply
@harshadod (858)
• India
30 Nov 06
I like sudoku. It is a wonderful game to relax and work out the brain. It takes me from 15 minutes to 25 minutes to solve.
• India
1 Dec 06
oh cool. congratulation. thanks for posting here