Favorite kind of Pie??

United States
July 20, 2007 10:06pm CST
What is your favorite kind of pie??? I LOVE apple and pumpkin!!!
2 people like this
13 responses
@chabella1 (131)
• United States
21 Jul 07
hey there i love pumpkin pie i'm not to crazy about apple pie. what about flan, have you ever had fresh flan; i think i getting hungry
• United States
21 Jul 07
I have never tried flan what is it like??
• United States
21 Jul 07
is almost like a custard key lime pie but without the lemom taste
@wisconsin26 (3859)
• United States
21 Jul 07
I make like this mix berry pie, oh my god it's like so good.. All it really is, is fresh picked blue berries and black berries in with a mixture and a crust it's really simple to make actually.. I am kinda of a creative person when it comes to cooking or baking things.
• United States
21 Jul 07
Sounds great! Wanna bake me one?? Just kidding LOL I love to bake but not during the summer.
@honolulu (82)
• India
21 Jul 07
i love apple,orange,mango.
1 person likes this
• United States
21 Jul 07
Sounds good too :)
@tuffy999 (794)
• Philippines
21 Jul 07
i like apple pie and coconut pie, as long as it's not so sweet.
1 person likes this
• United States
21 Jul 07
Coconut pie I have never tried but not a fan of coconut unless it has chocolate on it.
@patgalca (15627)
• Orangeville, Ontario
21 Jul 07
I have to admit I have never tried pumpkin pie, and never will. The thought of it turns me off. I love apple pie but my real favourite is Lemon Meringue Pie. Pecan pie is good too. I prefer pies to cake.
1 person likes this
• United States
21 Jul 07
I have never had a pecan pie before. And not to crazy about lemon meringue.
@stealthy (8188)
• United States
21 Jul 07
Mine is cherry cobbler but not the kind you get in most restuarants or stores. The kind I like was waht my mother made which is completely different from any I have seen in restuarant except possibly a small Texas or southern one.
1 person likes this
• United States
21 Jul 07
A friend just brought us over a cherry pie. I usually do not like cherry anything but man that pie is gooooooood lol
@Nardz13 (5059)
• New Zealand
21 Jul 07
Hi there. My favourite pies are, Bacon and Egg pie, Mince and cheese, and dessert "Apple Pie"
• United States
21 Jul 07
Hey the bacon and egg pie sounds interesting ... How do you make it?
1 person likes this
• Philippines
21 Jul 07
haha nice topic! I love apple pie and from where i come from, the buko pies! :)
• United States
21 Jul 07
Can you tell me what the buko pies are?
• United States
21 Jul 07
ive never been fond of fruit pies. i do like pumpkin pie but cant say its a favorite. i LOVe chocolate mousse pie!..and coconut cream pies, lemon meringue isnt bad lol. the fruit pies always look very tasty and quite lovely of course, but i take a bite or two and just "blah" lol.
• United States
21 Jul 07
Oh chocolate cream pie Yummmmmmm!!! When I was a kid my mom and dad would go to this one restaurant once a week and get us some of the best derm pies!! And chocolate cream was my fav!
• Belgium
29 Jul 07
hi , could someone plz plz give me the recipe of pumpkin pie , like it is ment to be made? because , here, in belgium , pumpkin pie isnt that popular , and i dindt find any god recipes of it , but im really willing to make it. very thanks in advance
@djmarion (4901)
• Philippines
29 Jul 07
i like pizza pie, apple pie and egg pie. they are the best.
@kiwiTank (64)
• New Zealand
21 Jul 07
I remeber when I lived in Canada and the first time I was offered pumkin pie, I thought the person who offered it to me was nuts! As I'd never heard of pumkin pie as a desert but I said I'd try it as I'll try anything once lol, Well blow me down it was awesome and I couldn't get enough of it, now here in New Zealand no one has the reciepe and I want to get my partner to make it for me or I'll give it a go even, and I'd like to see some of my friends eat it as all they do is screw up thier noses at it when I mention it,lol noone thinks of pumkin as a desert here and thats the problem lol
@bkfuels (1605)
• Canada
21 Jul 07
Pie - Banana Cream Pie
I am not a fan of Pumpkin pie at all, my favorite is banana cream pie. I like raisin pie but never make it or buy it because my husband hates it. I probably have not had raisin pie in well over 12 years. I love all cream pies.