Would you call yourself a EwF?

@19ewf84 (463)
Austria
July 28, 2007 5:54am CST
...if you have to ask what a EwF is.. the answer is no.. LoL.. ok, let's get a bit serious... if you really dont know.. I would start thinking about it.. *smile* so.. Are you a real EwF?
1 person likes this
6 responses
• Canada
19 Sep 07
Arghhhhh! It took me forever to try and figure it out. I read all the comments so now I know. I guess for some artists I am an EwF
1 person likes this
• United States
12 Sep 07
I'm definately an EwF! I have every album, some imports, and have seen her so many times in concert.
1 person likes this
@ssh123 (31103)
• India
3 Aug 07
What is it about EwF. I am not able to figure out. I just approved you as my friend. You are the first austrian I have in my friend's group. Thanks. Post lots of discussion topics to that I can repond to it.
@19ewf84 (463)
• Austria
5 Aug 07
still no idea? oh oh.... that's not good LoL ;) okay... I tell you... EwF means "ears with feet" so... now you have to find out what that has to do with Tori LoL I'm beastly I know LoL
@19ewf84 (463)
• Austria
5 Aug 07
I'm really stupid... why do I write that again? Gosh.. sorry!!!!! Still noone an answer to what's behind the ears with feet thing? Pooor you LoL....
1 person likes this
@ssh123 (31103)
• India
6 Aug 07
That is nice.Thanks for your comments. Have a nice day.
• United States
29 Jul 07
wth is an EwF?! I know that in one of Tori's new songs she calls herself an MILF and Ive heard what THAT is, but I dunno what an EwF is.... please explain before my brain explodes...
• United States
29 Jul 07
I know Toris real name is Ellen does that have anything to do with it?? Boo I had to look it up, I have no idea what Ears with Feet means lol is it just a fan name for Tori??
@19ewf84 (463)
• Austria
5 Aug 07
no, it doesn't have to do with her name ;)
• United States
9 Aug 07
Ahh yea Im an EwF haha ^_^
@sigma77 (5385)
• United States
29 Jul 07
Well, you have me stumped. I just found out this week who Hannah Montana was. EwF could be about anything. I am guessing the F is for female. The rest I have no clue.
@19ewf84 (463)
• Austria
29 Jul 07
as rachel83 said, ewf means "ears with feet" ;-) now we have another *problem*... what does that mean? what is it? ;-) rachel83, dont say it! ;)
@rachel83 (101)
• Australia
30 Jul 07
dang! *keeps mouth shut*
@rachel83 (101)
• Australia
29 Jul 07
i know! and YES I AM THE BIGGEST! shes a goddess.
@rachel83 (101)
• Australia
29 Jul 07
sorry to comment 50 times.....i had to think about it, only because i don't say "EwF" just ears with feet..........so yeah!