Finally reached my 100th post today!~

@zweeb82 (5716)
Malaysia
April 13, 2008 11:18pm CST
Haha, I finally reached my 100th post today!~ Although the star I got was a green 1 with a No.5 in it, well, it doesn't matter coz I'm still enjoying all the discussions!~
2 people like this
7 responses
• United States
14 Apr 08
Well good for you Z,It's so nice to finally reach a milestone on mylot. Have you set any goals to reach while posting? I am setting one right now. I am hoping someone will be here the next 4 hours. LOL Great job on your 100 enjoy your day.
1 person likes this
@zweeb82 (5716)
• Malaysia
14 Apr 08
I was aiming to do that within 10 days but I did it in 12 instead as Satudays are very busy days for us. So take 2 Saturdays off=10 days. Hahah, but I guess you don't count that way, haha~!
• United States
14 Apr 08
10200) I want this to be here before I go to bed this morning. I am hoping 2 more hours will get me there. My fingers are sore and hurting me.
1 person likes this
@zweeb82 (5716)
• Malaysia
14 Apr 08
I think you missed some words there? Anyway all the best!~ 12 more posts to go for ye ;)
1 person likes this
@seiyuh (162)
• Philippines
14 Apr 08
Yey! Good for you! Hopefully, i'll get my 100th post by the end of this week! :D Am still wondering about those star colors, what's the highest [i've known now that it's blue :D] and what's the lowest, do you know?
1 person likes this
@zweeb82 (5716)
• Malaysia
14 Apr 08
Well, I wouldn't know all the colours. All I know is 10=blue, 9=red, 8=yellow, I've seen asilver 1 b4 as well. That could b a 7, I'm not so sure. 5=Green, that I'm very definite, haha!~ All the best to you!~
@seiyuh (162)
• Philippines
14 Apr 08
Thanks for clearing that up! I've always thought that the star color and the ranking is different. =P
1 person likes this
• Canada
14 Apr 08
Congratulations! I hit my 100th post not all too long ago now and it was such a great feeling. Just keep making good posts, and I'm sure you will get that star up in no time.
@zweeb82 (5716)
• Malaysia
14 Apr 08
Thanks for the encouragement, appreciate it. At this current moment my wife is at her 96th post & she joined I think 2 days later than me, haha. She's really enjoying this site ;)
1 person likes this
• Canada
14 Apr 08
That's awesome! I got my boyfriend to sign up, but he hasn't really been active here. He's not a big sit down and the computer and just be on the internet kind of person though. I wish I could get him a little more into myLot though, it's a lot of fun.
1 person likes this
• Philippines
16 May 08
i also have a 5 star.. hmmm.. i wish I coul've gotten a ten like yours but aint so sure how. enjoy tagging!
1 person likes this
@zweeb82 (5716)
• Malaysia
16 May 08
The more positive rating you get, the higher the number will become. It's ok, don't be too worried about that. Once you get active & have good responses & discussions, others will rate you!~
• Pakistan
14 Apr 08
Congratulations at your 100th post. I am trying to reach at 300 posts today. I am just behind almost 25 posts. This is not a big amount of posts for me. I still have a lot of time to do it. Good work and keep it up in future and make this place plasant and friendly. Thanks
1 person likes this
@zweeb82 (5716)
• Malaysia
14 Apr 08
Thanks man. I wonder if there's any extra features when you reach 300? I just found out that when you reach 200 there's the extra smiley, bold, italics, which you can use. Let me know when you reach 300 ;)
• United States
14 Apr 08
Congratulations on making 100 post! That is a big accomplishment. Don't worry about the number.That will change in no time.
1 person likes this
@zweeb82 (5716)
• Malaysia
14 Apr 08
Thx man!~ Yup, am definitely not worried with the number but utterly enjoying the discussions ;)
@yuanhuann (197)
• Malaysia
14 Apr 08
yeah~ congratulation to zweeb82! i'm working towards it too!
@zweeb82 (5716)
• Malaysia
14 Apr 08
All the best to you man!~