Which website do u hate the most??

India
August 30, 2008 10:29am CST
We have heard a lot about our favourite sites...but is ther any site tht u hate & u don wanna c tht?i hv some sites tht really seem to be useless and i hate them...wat abt u?
5 responses
• India
30 Aug 08
The websites which throws too many pop ups
• India
30 Aug 08
haha thts their source of income & we tend to get irritated bec of tht..i tooo don lik tht...but we r spkin abt speicifc sites tht have some worse thngs other tahn thse
• United States
30 Aug 08
I think that most of the internet is filled with horribly useless information! Then again... isn't that why we flock to it like moths to a flame? I can't stand half the crap that's on here, yet I will shuffle through it in order to find the needle in the hay stack =D If it were up to me the only sites I would need are the ones that pay me to visit them and the ones I need to connect with my friends and the news lol.
• India
30 Aug 08
yea thts rite....u cant find so much gud info ...but stil we can figure out tht needle in the hay stck..i hate those bux sites..they r a complete scam...they rarely pay it seems...tht too 60days r more.wat a crap they r
• United States
19 Sep 08
there are many sites i dont wanna visit.. blogs huff i hate them.. and when i open some sites they give me popups.. y dont they control that.. apart from that i love to visit web sites through which i can stay in touch with friends and mylot offcourse :)
• India
30 Aug 08
yeah dude there are lots of sites which just keep messing i hate many sites and if i start listing i cant stop. he he i hate all the scam site and all the site which send out torjans and viruses... and mainly i hate that antivirus2009 virus........ because of that i lost almost 10gb of my important information and had to format my sytem 3 times
• India
30 Aug 08
some cheating sites. some sites offering something to people and when if we looking their reviews ;ll find that they all are cheating sites.