Crazy demon girl

Philippines
May 21, 2010 1:49am CST
recently, there had been a girl who had been possessed by a demon. It was said that at first, the girl was acting wierd. She wasn't eating anything. After several days someone found her eating her own flesh and inflicting cuts on her face. I strongly think that this is all a joke but take a look at it here: http://killerjo.net
9 responses
@saphrina (31740)
• South Africa
21 May 10
Sweetie, in today's life we will never really know, but i have to admit, it looks freaky. TATA.
• Philippines
21 May 10
Yep, it's freaky alright. I salute the makeup artist for that. :)
@saphrina (31740)
• South Africa
21 May 10
Wonder if he makes housecalls??
• Philippines
22 May 10
You want the same get-up? Lol.
@hollowheart (1572)
• India
21 May 10
Dear frontvision, there is nothing like human getting possessed by demons. I agree that a lot of us may be believing such things, but its actually a pshchological disorder this girl is facing. I feel she should be taken in immidiately and taken care off. She is neither mad nor a demon. A lovely little girl who needs help. If proper medical help is provided she will survive or else....
• Philippines
21 May 10
This is a prank. Don't believe in everything i've typed here. :)
• India
21 May 10
Oh God...U should have told me that earlier. hahahahahaha!! However thanks. I can use this for my next story as a part of the story line. Thank u so much for helping me.
• India
22 May 10
I saw the link right now. Its a lovely work done using Adobe photoshop software.
@ongtina (1232)
• Singapore
21 May 10
When I see the picture, I thought it comes from a voodoo show where the spirit goes into a doll and the doll starts to kill. I didn't think of exocist. Nice :D
• Philippines
21 May 10
Oh, are you talking about 'chucky'? Yeah, that movie is scary.
@ongtina (1232)
• Singapore
22 May 10
Ah yes, I just can't remember the name, heeheehee and yes, the movie was a killer, scary and yet I enjoyed the show.
• Philippines
23 May 10
Dang right.
@bunnybon7 (34058)
• Holiday, Florida
24 May 10
very funny. its Linda blair! anyway,you wont be surprised that i believe this can happen. thats what was so scarey to me when watching it.
• Philippines
24 May 10
I wonder if she gets offended when people use her pictures like this. Lol!
@amorlife1 (370)
• South Africa
21 May 10
Gosh! That scared the cr@p out of me!!! I sure hope no old person with a weak heart opens this! It could be really scary! Thanks for the prank though!
@oldchem1 (8144)
21 May 10
This is really awful!!! I do hope that it is a joke, but it looked real enough to me. Dreadful
• Philippines
21 May 10
It's a prank. Lol. The picture is the girl from 'the exorcist' film. Thanks for responding. Have a nice day! :)
• Philippines
21 May 10
that scared the heck out of me. haha. i was even afraid to touch my keyboard thinking that something will come out of the screen. sheesh!! hehe. nice prank
• Philippines
21 May 10
Haha! Thanks for your response and for being a sport. :)
@advokatku (4039)
• Indonesia
21 May 10
Ooooh! really makes me surprised! this not funny !!
• Philippines
21 May 10
I'm sorry. Thanks for responding anyway. :)
@brylle454 (608)
• Philippines
21 May 10
LOL, nice one! , i was actually wondering why the link is pretty short, and just directs to a homepage or somethin. But the name of the site is kinda new for me though, there are some sites too that do the same as that
• Philippines
21 May 10
Hehe.. I know. But i think this one is new. Thanks for being a sport btw. :)