birthday surprise idea.. :)

November 22, 2010 9:10am CST
hey guys..my bf's bday is in dec..m m really confused abt wat to do..plz give me any ideas abt gift,surprise ect..
5 responses
@katie0 (5212)
• Japan
24 Nov 10
a surprise would be pretend you don't know about his day for a while and then surprise with a cake, but it gets going better so later you give a present that has meaning, most of the times something that he likes or wanted a present that he needs is always the best
24 Nov 10
ua rite..ill try my best 2 surprise him :)
@merry22 (24)
• Philippines
24 Nov 10
give him his favorite thing, or food, or sports ticket, or invite him somewhere fun and give him something special such as customize printed t-shirt...be sure that you both have fun...
24 Nov 10
printed t shirt..hmm..nice idea..thx :)
• India
22 Nov 10
if i am in that situation, i will message him at 12:01:01 am on his birthday if i am staying some where away from him,if i am near to him(staying with him) wake him up surprisingly at 12:01 am and wish him with anything i want to give him. but one thing he must not aware that u know his birthday and u r going to surprise him,until and unless u wish him...!
24 Nov 10
yep ill make sure he don get doubt abt it :)
• Philippines
22 Nov 10
Cook his favorite food dhanakool. Or if you can you can bake him a cake. A cake that is personalize. Thanks
24 Nov 10
wow sounds gud..ill luk forward 2 it..thx :)
@beeh13u (1040)
• Philippines
22 Nov 10
Hi dhanakool, My ex's birthday is on December. I planned before we broke up that we'll eat somewhere nice and cozy. I think that's romantic for him. Or I was thinking about surprising him in his house. But hey, it's not gonna happen anymore.
22 Nov 10
aawwwwww...thts so sad 2 hear.. :( no wories..evrythin hapns 4 a reason..may b ders sum other guy waitin 2 come in ua life :) ne wayz evn i was plain diner..but i wana do sumthin big which he remembers 4 lyftym..