Help me about love....

@sonix007 (275)
Indonesia
December 10, 2006 10:51pm CST
Friend, please help. Please help me how to get out from ex-girl friend..She always make a sentence that can make hurt. Please answer me coz my friend has trouble with it.
4 responses
• Indonesia
11 Dec 06
I use Indoensia because he is my friends and he able to speak indonesia. Pls don't put mean comment. Thx emaknya nyeblin knapa? Bs kasih tau detilnya? kalau udah mantan harusnya diagak berhak ngapa2in kamu lg kan? aku lom bs komen banyakj. Coba jelasin lbh detil, ntara ku coba bantu
@sonix007 (275)
• Indonesia
11 Dec 06
Begini cerita nya : Teman ku ini punya pacar. terus ex-pacarnya itu terus mengutarakan sesuatu yang bikin telinga gak enak bahkan sms juga dengan kalimat yang tidak sapatutnya seorang waninta mengucapkan nya.yang jelas teman ku ini gak th apa penyebabnya. Ayo dong kasih, bantuannya..biar teman ku gak lagi gelisah dengan ex-gf nya.
• Indonesia
11 Dec 06
Umh.... spt kata yg sebelumnya, antepin aja. Kalau parah banget dan anoying ganti nomer HP aja. Atau ajak ngomong ortu dia aja. Itu ekstrim sih..... Doh smoga masalahnya cpt kelar
• Indonesia
11 Dec 06
Pls xplain more clearly. Ehehe my sis don;t want to use English because she affraid make some mistake. ^^ Btw, u can chat with us. U know our yahoo msg ritgh?
@innechen (1322)
• Indonesia
11 Dec 06
ignore...its your rights - ignore...its your rights
hi sonix, i'm fr indonesian too but i will response in english becoz this side is international. i think the best way is just ignore her, becoz what she did shows that she actually still cant let you go.its happens to me too before but then i just ignore him,dont answer her becoz that'll only make her satisfied to able to make you angry or sad etc.