Ladies Do You Ever Just Want to B!tch Slap Your Husband?

@april444 (1342)
United States
January 28, 2007 9:09pm CST
ARRRR! He freakin made me so darn mad today I had to fight myself not to b!tch slap him. I cant freakin stand a stupid lieing man. And worse yet hes freakin lieing about some stupid crap. I just dont know if its even worth it even more Im so fed up.
2 people like this
6 responses
@kwalls16 (38)
• United States
29 Jan 07
Yes, I do, many times. Especially when he lies about stupid stuff. Mine has a really bad habit of lying to his son. His son lives in another state and we see him once about every two years. My husband has him believing we're pretty well off financially. So every so often son calls dad for money. Just $200 here, $150 there. Nothing for someone doing as well as dad makes him think we are. One time he sent his son my entire paycheck! I don't get the lying part.
1 person likes this
@april444 (1342)
• United States
30 Jan 07
How old is his son?
@april444 (1342)
• United States
30 Jan 07
Also, that is just wrong of him to send your entire paycheck! What happened to talking about how much money to give him?
@meme0907 (3481)
• United States
1 Feb 07
I've been pissed enough to bang my head against the wall LOL If that is y'all in your avatar you appear to be very much in love,I think everything will blow over & y'all will be able to laugh about this later ;) +'s 4 U :)
1 person likes this
@april444 (1342)
• United States
5 Feb 07
Yeah we are doing better now, but I still am hurt about his lieing. He was supposed to not be smoking and he did and lied to me everyday for a few years. He was the one who made me quitt over 4 and a half years ago. I thank god he did because I was so addicted to ciggaretts. So, hopefully he will not lie and hide any nore things from me.
@missyd79 (3441)
• United States
30 Jan 07
My marriage ended because of the little stupid lies. and it would be about stupid stuff, like did you eat the last ring ding. No honey i did not, but then there is the paper in the garbage. I just never understood why he would lie about little things like that, and if he could lie about stupid things like that, what else is he lying about.
1 person likes this
@april444 (1342)
• United States
30 Jan 07
Yeah I agree!!! What else are they lieing about. Trust is very important in a relationship.
• United States
29 Jan 07
Nope..I dont ..I don't have a husband and if I did I would not slap him..sometimes you have to be the better person..slapping someone is not going to makethe situation any better.
@april444 (1342)
• United States
29 Jan 07
Yes, I know slapping someone would not make the situation any beter but it would sure make me feel better lol There are just days when I feel like doing this but I dont. Kinda like the show scrubs when you see what they're thinking but they dont actually do it.
@estarga (1188)
• United States
5 Feb 07
Girlfriend, I feel like that at least once a day. LOL j/k Seriously, though I truly understand, the men we love have a way of making violence in us come out. I love my husband dearly but he can surely wear me down sometimes with the little annoying things that he does.... so much so tha I wish I could just give him a slap.
1 person likes this
@forjosie (1548)
• Indonesia
29 Jan 07
yes, it happen to me at the pass... But now I try to be more patient and tolerate
1 person likes this