Is any one useing the money they get here to pay for membership on runescape?

United States
February 6, 2007 2:29pm CST
One of my friends recently told me about this site and said he was paying for his runescape membership this way.Does this site allow e-gold?If it does do I just enter it in where it says pap-pal?Oh and how long do you think it will take me to make $8?Thanks.
1 person likes this
9 responses
• United States
6 Feb 07
Well I signed up about 4 days ago and I have already $1.80 lol. I don't respond too much but if you make them of great quality, and quantity, your money will go very far. This is how I get a lot of posts. I go to interests. Next, I go into the interest that I have chosen and explore it. If a lot of people are there then I stay. I start and post in a couple of discussions. If no one responds in a while to any post on there then I choose a different interest to post in. When I find a great one that a lot of people post in, I just post and respond a lot in it. After a while, you will get used to making long posts and thus making a lot of money. Hope this helped.
• United States
7 Feb 07
i think u get paid the same wether its long or short because i dont think they look at your post because they have like 700000000000000000 members
1 person likes this
• United States
7 Feb 07
Actually if you look a little bit to the left of the post, it says there are about 66 thousand which is a lot less. They do look at your posts for quality as well as how much you put into it. That is why currently I have more money than a person I met today. She said she had lest than 2 dollars and she had 200-300 posts. I have $1.80 now and I only have 80 posts. You see now? That is why it is better to put more quality and quantity into your posts.
@reaperz (1266)
• United States
6 Feb 07
lol...it'll probaly take you bout...oh....i think around... 3 months to get enough because they only pay lil by lil...unless you write alot of discussions....
• United States
6 Feb 07
Dang ok
• United States
7 Feb 07
just work hard get alot of referalls and by like 800 post ull have enough for 1 month lol
1 person likes this
• United States
15 Feb 07
If you have good enough posts you can easily get it by 400. I have only like 280 now yet I have made $6.31. It all depends on how popular your discussions become along with how much effort you put into responding some good responses.
@joelofcow (193)
• United States
7 Feb 07
i do but it took me like 20 post to get 33 cents its worth it and ill work hard for the membership but the pays kinda slow
1 person likes this
@Detr47 (96)
• Yemen
7 Feb 07
i been here for 1 day and it says i have $0.00.... i been posting a lot, i got discussions, and i refered friends,
• United States
7 Feb 07
Ok, this is why. When the timer under your referrals reaches 24 hours then you will see how much you have earned. It gets a little annoying, but it the mean time you can post a lot to make it go up even more before you know what it is. Remember also that if you make good posts from 4-6 good sentences, you will get from 3-4 cents per post. Plus, referrals will be added in to this after a while.
@Detr47 (96)
• Yemen
7 Feb 07
oh ok lol thanx. i thought i wasnt gettin paid.
@Adampff (37)
• United States
7 Feb 07
Ok well I am trying to get cash for membership here. So far I have ummm 4 cents, :P But I hope to get more because alot of my friends are going to be coming here and refering me so that should help me out. Oh and p.s. do you get a cent for every post you make?
• United States
7 Feb 07
It all depends on the quality of the post. If you made a post 1-5 words long then you will get abot half a cent. But if you make a post 4 really well written sentences, then you get about 3 cents a post. I know this because I have $1.80 and I only ave 80 posts. You can also ask around the rest of mylot for questions about this and they will say the same thing. Hope this helped you.
• Canada
14 Feb 07
yay finnaly i can be member free but tell me is it a scamm in runescape if i do this but ill keep working like an crazy to have membership =o
• United States
7 Feb 07
Im using my money from here to pay for my Runescape members because i can afford to do it much other way i speant all my money on my new computer. :)
• United States
7 Feb 07
They update it as soon as the timer reaches 24 hours lol. I know it is a long time. I really don't like waiting for it, but this is an awesome site and I love it too much to quit because of that. When you are waiting, just make more and more posts so it will all add up and you will eventually get a lot of money from it all. The most I have made in a day is 56 cents! it was a great feeling. You have to work hard and try to get from 10 to 20 posts a day with at least 4 great sentences in them. Good luck!
@Detr47 (96)
• Yemen
7 Feb 07
when do they usually update it? becuz it says earnings updated 14 hours ago, i only made this like 2 hours ago lol. when u think they gonna update?