Your favorite WEIRD AL song??

United States
February 13, 2007 10:03am CST
White & Nerdy?? Fat?? Gump?? Bedrock?? Smells Like Nirvana?? Amish Paradise?? I'd say my favorite will always be Amish Paradist but as of right now, im all about being white n nerdy!!!
3 people like this
8 responses
• United States
13 Feb 07
Going with the first one that came into my head "The Checks In The Mail"... I like a lot of the old stuff... like I Lost on Jepordy and Another Rides the Bus, and Gonna Buy Me a COndo
1 person likes this
• United States
13 Feb 07
Yeah they have the "another rides the bus" video on youtube when al did it on a TV show! Pretty dang funny!!!
2 people like this
@karsted (241)
• Canada
15 Feb 07
I LOVE WEIRD AL. And White and Nerdy is my song. :) I also like "Good Enough for Now, One More Minute, and The Devil Went Down to Jamacia". Been a fan for a long time. When I was younger, my boyfriend and I used to sit at red lights and crank the stereo, especially if there were old folks around. We had so much fun; my boyfriend was a really good singer, so of course he would sing along. It was corny, but fun. I will always be a big fan of Weird Al.
@karsted (241)
• Canada
16 Feb 07
Really? Thanks for the info. I really thought it was Weird al. Oh well...I still love the song!LOL.:)
• Pakistan
1 Apr 07
Umm white and nerdy I jsut liove the lryics and back ground dancer that dude rocks
• United States
15 Feb 07
I love white and nerdy, so do the kids, lol. Nothing like hearing your eight your old singing, "I wanna roll with the gangsters...". I also love The Saga Begins, Amish Paradise, Trigger Happy, and Jurasic Park.
@Chapman15 (1501)
• United States
15 Feb 07
I guess I'd have to go back to the good ol' days and say "trigger happy" is my favorite. I listened to that song so many times as a kid!
@Lunerian (493)
• Sweden
14 Feb 07
ANd not to mention that starwars song he have made.
@Lunerian (493)
• Sweden
14 Feb 07
Amish paradise.. or White and nerdy... or smells like nirvana... I can't decide they are all great.
@shywolf (4522)
• United States
13 Feb 07
I don't know if it's my favorite, but I love "It's All About the Pentiums", lol! I must be just that much of a computer geek. It's just such a great song, especially for us fans of technology! My other favorite would have to be "Pretty Fly For a Rabbi", but that's just because I like the way that the original song sounds so much, more than becuase of the acutal lyrics of the parody. I love Weird Al! I'm a big fan of comedy in all forms, actually. ^_^