What do you think of kids wearing pants down to their knees?

@laglen (19778)
United States
April 28, 2008 10:24pm CST
I find this disgusting!
1 person likes this
7 responses
@magrylouyu (1629)
• United States
29 Apr 08
I am still young and find that disgusting as well. I dont see why guys think it's sooo "cool" to have to wear the pants so friggen low. I got lucky with my husband, for the most part. When we were younger, in our teens he would wear them sort of low but nothing major. Now a days he does alot better on buying pants that actually fit him! I told him that it bothered me that he wore his pants so low, nobody needs to see his dang boxers. I can see where your coming from. It is very nasty and disgusting.
2 people like this
@laglen (19778)
• United States
29 Apr 08
Ya know, the funny thing is, girls think it is stupid too!
1 person likes this
• United States
29 Apr 08
me being a teenager myself find that some guys can pull off the look(as long as the pants aren't too low) but otherwise I think guys should stop.
2 people like this
• United States
29 Apr 08
I agree. It is disgusting to see kids wearing their pants down to their knees. Somewhere they have banned this style and I wish they would ban it where we live. I don't want to see people's underwear. It is so gross. I was at a buffet and this kid had a hard time getting his food because he had to use one of his hands to hold up his pants. Now how ridiculous is that!
@laglen (19778)
• United States
29 Apr 08
Thats hilarious! Have you seen the hoodlums running from cops and trip and fall because of their pants? hahaha I love it!
1 person likes this
• United States
29 Apr 08
i agree that's not a good look and unfortunatly is a phase that hasn't faded yet i remember when my brother use to wear his pants like that and my grandma use to scream at the top of her lungs "pull those damn pants up boy" he would run in to his room and not come out till grandma went home. i even see girls wearing thier pants ike eww that's were i draw the line god gave me a waiste and that's were my pants will be.. i cant understane why they would wear thier pants like when they cant even walk right that have to kind of wak with thier legs open to hold them up..
2 people like this
@laglen (19778)
• United States
29 Apr 08
I agree, my pants stay at my waist. It would feel WAY to strange hangin down like that!
1 person likes this
• United States
29 Apr 08
I hope they are wearing underpants.
2 people like this
• United States
6 May 08
i think it is really stupid. expecally when the kids are wearing shorts and look like pants.
1 person likes this
@laglen (19778)
• United States
7 May 08
lmao thats just funny!
@busta1baby (1230)
• United States
30 Apr 08
it dnt bother me at all..lol...if thats wat they wat ppl to see them as then its watever
1 person likes this