When all you can do is frown, Turn it upside down... :)

United States
January 14, 2009 4:25pm CST
This is a number you need to keep in your address book for that moment when you or a friend are at wits end. Your responses range from one to nine. But give it a whole minute before you decide that I am mad, I dare you to listen the whole message through with a straight face. Yes, this is a hot line one of the best that I've ever heard and here I am willing to share this little number with all of you to hear. Seriously this is a number to an address on Broad Street in Philadelphia, PA Could this be a Cosby special, from Temple? Give 215-475-5083 a ring, for a minute of your time you'll find the reason why, so many people have a secret smile... All I can say is I love it... It is more fun to share here give it a try... Let me know what you think?
5 people like this
7 responses
• Lubbock, Texas
14 Jan 09
Love it! They asked me to please stay on the line, but then they hung up on me!
2 people like this
• United States
14 Jan 09
Oh' you are too funny, they didn't say that, but if you called you would know that already... ;) Trust me that number is the number to call and if you were curious enough to read this post so far, you definitely need to call that number...
2 people like this
• Lubbock, Texas
19 Jan 09
Yes, I did call, yes, one of the options is stay on the line. Listen again.
• United States
21 Jan 09
My bad, thanks for coming back and clearing that up for me... I'm sorry... I didn't mean to offend... I guess I missed that when I listened to it and I listened to it twice? LOL... Although I thought about the one where they knew who I was like Terry wrote... Yep they know who I am... We all do or we can all know who I am... Happy MyLotting,
@dawnald (84148)
• Shingle Springs, California
16 Jan 09
lol I have seen this in an e-mail but never actually heard it.
2 people like this
• United States
16 Jan 09
Yeah, it is so cool that someone actually did this... And of course it comes to me and I get to share with all of you... I don't need to press any buttons as they know who I am... Now about the nymphomaniacs??? OMG!!! Funny????
2 people like this
@dawnald (84148)
• Shingle Springs, California
16 Jan 09
hahahaha wrong audience....
2 people like this
• United States
17 Jan 09
I know but you gave me the opening I had to jump in :) Thinking to myself is that what I really meant to say or is that one of them double-entendre things? Thinking of the audience, aww... they've done it themselves before or they are learning. Blushingly lowers head to focus on the ground as I start pushing stones around...
1 person likes this
@Sissygrl (10999)
• Canada
17 Jan 09
oh i wish i could call but i have no long distance plan and i am at my mothers house, i dont want to put long distance charges on her phone.. I did call the rejection hotline once if that number is still around.. that was pretty damn funny . lol.
2 people like this
• United States
17 Jan 09
Yeah, it is probably similar, don't spend other peoples money your mother might allow you to make that call or arrange for you to hear it somehow, but let that be her decision. It is good that you respect your mothers rules, very good of you... Thanks for the response, Blessings, Sincerely, Gary
2 people like this
@Sissygrl (10999)
• Canada
18 Jan 09
thank you, i love my mommy, of course i'd respect her!
2 people like this
@whyaskq (7553)
• Singapore
15 Jan 09
I liked the title you used. When all you can do is frown, turn it upside down! In my opinion, the caption itself is already a secret smile and an inspiration. Great! I like it!
2 people like this
• United States
15 Jan 09
Yes it is so simple the gift that keeps on giving...
1 person likes this
@stephcjh (32385)
• United States
15 Jan 09
That is neat. thanks for sharing with all of us. I would love to be able to smile more and get rid of the frowns.
2 people like this
• United States
15 Jan 09
Well that sure helped my spirit, not that I need a lot of help, but hey' when something that funny comes into your life, you just can't keep it a secret. Awesome comes to mind...
1 person likes this
@savak03 (6686)
• United States
15 Jan 09
ROTFLMAO!!! That was soooo funny. I had everyone in my house call it, and now the whole house is ringing with laughter. That's real good because some of the people in my house fall into the categories listed by the operator.
2 people like this
• United States
15 Jan 09
Now how did I know that? :) Anyone that Loves I Love Lucy needs to know that number, certainly... :) I am just obsessed with that number... LOL...
1 person likes this
@CRIVAS (1822)
• Canada
14 Jan 09
OMG! That was hilarious. I just called it to see what everyone was talking about and I nearly peed my pants. I am definately going to have to pass this one along,LOL. Thanks I really needed that.
2 people like this
• United States
15 Jan 09
I know, I know... LOL????
1 person likes this